مسئول نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه از افتتاح چهار سالن ورزشی در کرمانشاه ظرف دو ماه آینده خبرداد.
کد خبر: ۶۱۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 24 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، فرهمند سال افزون بابیان اینکه این سالن‌های ورزشی در شهرستان‌های هرسین، صحنه و کرمانشاه واقع هستند، اظهار کرد: سالن سقف بلند پردیس از جمله پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری است که ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: این پروژه ۱۴۶۰ متر مربع مساحت دارد و تاکنون یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

مسئول نظارت فنی بر اماکن ورزشی استان کرمانشاه افزود: همچنین سالن ورزشی سقف کوتاه شهرستان هرسین از دیگر پروژه‌های نزدیک به بهره برداری است که عملیات احداث آن در سال ۸۹ آغاز شد.

وی تصریح کرد: این سالن ورزشی ۵۳۰ مترمربع مساحت داشته و ۳۳۰ میلیون تومان اعتبار برای آن صرف شده است.

سال افزون در ادامه با اشاره به صرف ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث سالن سقف کوتاه شهرستان صحنه، عنوان کرد: کلنگ احداث این پروژه نیز در سال ۸۹ برزمین زده شد و اکنون پیشرفت ۹۵ درصدی دارد.

وی همچنین درخصوص پروژه سالن سقف بلند ده پهن کرمانشاه نیز گفت: این پروژه قرار بود اواخر سال ۹۶ به بهره برداری برسد، اما با چندماه تاخیر بزودی افتتاح می‌شود.

مسئول نظارت فنی بر اماکن ورزشی استان کرمانشاه تاکیدکرد: عملیات احداث این سالن ورزشی سال ۹۴ در مساحت ۱۴۸۰ مترمربع آغاز و یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون برای آن صرف شده است.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار