معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: در ماه مبارک رمضان امسال، به همت خیرین 4.5 میلیارد تومان سبد کالا و غذای گرم میان نیازمندان استان توزیع شود.
کد خبر: ۶۱۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 24 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،غلامرضا نصوری ، با اشاره به توزیع سبد کالا و غذای گرم میان نیازمندان در ماه مبارک رمضان در قالب طرح "مفتاح الجنه"، گفت: هر ساله خیرین حقیقی و حقوقی از جمله افراد خیر و دستگاه ها و نهادها نذورات خود را در قالب غذای گرم یا کالای خوراکی و یا پول نقد به کمیته امداد جهت تهیه سبد کالا یا غذای گرم برای خانوارهای نیازمندان می‌دهند.

وی افزود: سال گذشته به همت خیرین به میزان 3.5 میلیارد تومان سبد کالا و غذای گرم میان نیازمندان استان توزیع شد.

نصوری خاطرنشان کرد: در برخی موارد فرد خیر خودشان غذای گرم تهیه می کنند که ما کار توزیع آن درمیان نیازمندان را برعهده می‌گیریم. نیازی نیست که حتما نذر افراد تعداد زیادی غذای گرم باشد و حتی مورد داشته ایم که فرد با مرکز کمیته امداد تماس گرفته و چهار پرس غذای گرم را نذرکرده بوده که همکاران مراجعه کردند و در محل تحویل گرفتند و همان روز نیز میان نیازمندان توزیع شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: موردهایی هم بوده که فرد 25 هزار پرس غذای گرم تهیه و اهدا کرده بود.

نصوری ابراز امیدواری کرد: امسال به همت خیرین بتوان به ارزش 4.5 میلیارد تومان سبد کالا و غذای گرم میان نیازمندان استان توزیع کرد.

وی خاطرنشان کرد: این اقلام علاوه بر 71 هزار خانوار نیازمند تحت پوشش استان میان دیگر افراد نیازمند نیز توزیع می شود.

نصوری افزود: سبد کالای خانوار نیازمند با توجه به شناختی که از خانوار وجود دارد به جز اقلام اصلی دارای تفاوت‌هایی در برخی اقلام با یکدیگر است، از جمله اینکه برای خانوارهای دارای کودک تلاش می شود خوراکی مورد نیاز کودکان نیز تامین شود و یا برای خانواده بیماران صعب العلاج تحت پوشش خوراکی‌های مورد نیاز این بیماران نیز تهیه می شود.

وی در پایان یادآور شد: شعار امسال برای اجرای طرح مفتاح الجنه تهیه سبد کالا وغذای گرم برای نیازمندان "پله پله تا ملاقات خدا" است.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار