رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ۳۲ رشته بین‌رشته‌ای در دانشگاه آزاد استان کرمانشاه افزوده می‌شود.
کد خبر: ۶۰۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 22 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،محمدرضا حبیبی ، اظهار داشت: 400 واحد دانشگاه آزاد در 31 استان کشور فعال است که نزدیک به یک میلیون و 500 هزار دانشجو و 30 هزار هیئت علمی در این دانشگاه‌ها حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد امروز بزرگترین دانشگاه حضوری جهان محسوب می‌شود عنوان کرد: دانشگاه نیازمند تغییراتی در عرصه آموزشی است و در واقع تبدیل شدن از محور آموزش به سیستم اقدام محور در تمام واحدهای دانشگاهی مد نظر قرار گرفته است.

حبیبی با بیان اینکه در دانشگاه آزاد موضوع مسئله محوری و جوان‌گرایی جز اصول قرار گرفته است گفت: در این زمینه اقدامات مناسبی انجام شده است و از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری مجوز نهایی منحصربه‌فرد‌ترین شرکت دانش بنیان غرب کشور به استان کرمانشاه اعطا شده است و می‌تواند با زیرساخت‌های مناسب در تولید ثروت اقدامات مناسبی را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال نخبه‌گرایی و جذب هیئت علمی هستیم افزود: در دانشگاه آزاد افزایش تعدادی از رشته‌ها با توجه به موضوع کمی‌سازی و تبدیل به کیفی‌سازی مورد توجه قرار گرفت.

حبیبی با بیان اینکه در این راستا توسعه رشته‌های بین رشته‌ای بیش از سایر رشته‌ها مورد توجه بود عنوان کرد: 32 رشته در گرایش پردیس شامل 15 رشته دکترا و 17 رشته کارشناسی ارشد افزوده شد و امروز سه رشته بارگذاری شد و سایر آن‌ها به صورت الحاقی و تکمیل ظرفیت در دفترچه‌ها بارگذاری و اعلام می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: امسال در سراسر کشور سامانه‌ای راه‌اندازی شده که نخبگان باید در آن اعلام وضعیت کنند و جذب هیئت علمی از طریق این سامانه انجام می‌شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار