سمینار آموزشی گردشگری الکترونیک با حضور فعالین بخش خصوصی حوزه گردشگری استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 22 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،جلیل بالایی مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه، به اهمیت گردشگری الکترونیک و نقش آن در رونق صنعت گردشگری اشاره کرد وگفت: گردشگری الکترونیک در واقع تلفیقی از صنعت گردشگری و فناوری های الکترونیکی است .

وی خاطرنشان کرد: در گردشگری الکترونیک بازدید از آثار تاریخی، بناهای قدیمی، صنایع دستی، جاذبه های طبیعی و نیز موزه های مقصد گردشگری در کمترین زمان و هزینه و بدون طی مسافت انجام می گیرد.

بالایی تصریح کرد: همچنین گردشگران با استفاده از خدمات گردشگری الکترونیک می توانند پیش از عزیمت به مقصد دلخواه خود، اطلاعات کلی درخصوص وضعیت جغرافیایی، آب و هوا، نوع راه های ارتباطی، مهمترین جاذبه های تاریخی و گردشگری و نوع سرویس هایی که در آنجا به گردشگران ارائه می شود را کسب کنند.

وی ادامه بر لزوم آموزش گردشگری الکترونیک به مردم نیز تاکید کرد و گفت: گردشگری الکترونیک در ایران و به تبع در استان کرمانشاه امری نوپا است، لذا باید تلاش کنیم تا با آموزش بخش خصوصی دخیل در صنعت گردشگری و نیز مردم آن را جا بیندازیم.

بالایی در ادامه گفت: سمینار آموزشی گردشگری الکترونیک، امروز (اول خرداد) با حضور 100 نفر از مدیران و کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی، راهنمایان جهانگردی، مدیران و کارکنان بازاریابی تاسیسات گردشگری، فعالین و دانشجویان گردشگری در اداره کل میراث فرهنگی استانکرمانشاه برگزار شد.

وی بررسی الگوهای موفق گردشگری الکترونیکی در دنیا، گردشگری الکترونیکی و جهانی شدن، شبکه های اجتماعی و گردشگری الکترونیکی، فناوری های نوین و گردشگری الکترونیک، بازاریابی الکترونیکی گردشگری و بازاریابی گردشگری مبتنی بر رسانه های دیجیتال را از محورهای برگزاری این سمینار عنوان کرد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار