رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اطعام فقرا در محله‌های فقیرنشین، دایر کردن نمایشگاه عکس انقلاب، انجام مسابقات فرهنگی و ارائه خدمات رایگان پزشکی به‌مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 22 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،عباس سروری، اظهار داشت: مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) روز دوشنبه مورخ چهاردهم خردادماه سال‌جاری در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نماز مغرب و عشا به امامت آیت‌الله شیخ مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه می‌شود، ادامه داد: برنامه‌های خاصی برای شهرستان‌ها نیز پیش‌بینی شده است که عمده تمرکز ما برای برگزاری مراسم چهاردهم خرداد ماه در مرکز کرمانشاه و مسجد جامع است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم پانزدهم خرداد در مسجد نبی طاق‌بستان شهر کرمانشاه خبر داد و متذکر شد: دشمن همواره تلاش می‌کند به نظام اسلامی ضربه بزند، خاطر نشان کرد: ما باید شرایطی را در برابر هجمه‌های دشمن به‌وجود بیاوریم که علاوه بر ناکام گذاشتن آنان، دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو کنیم.

وی خواستار تبیین و مقایسه شرایط کشور قبل و بعد از انقلاب اسلامی برای نسل جدید شد و گفت: مسؤولان مربوطه باید در راستای برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و ۳۰ سال زعامت مقام معظم رهبری ما را یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌هایی در حوزه‌های مختلف با رویکرد مردمی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: فضاسازی محیطی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، استقرار آمبولانس و... نیز در همین راستا انجام می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اطعام فقرا در محله‌های فقیرنشین خبر داد و یادآور شد: دایر کردن نمایشگاه عکس انقلاب، انجام مسابقات فرهنگی، رایگان بودن رفت و آمد مردم در ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه سال‌‌جاری به‌همت اتوبوس‌رانی و ارائه خدمات رایگان پزشکی همچون تست قندخون و فشارخون نیز تدارک دیده شده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار