معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه گفت: زمانی برای جایگزینی کارت الکترونیکی به جای استفاده از پول نقد در ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه تعیین نشده است.
کد خبر: ۶۰۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ 21 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛کاوه مردافکن  با اشاره به اینکه با کنار گذاشتن اتوبوس‌های فرسوده تعداد اتوبوس‌های کرمانشاه از 340 به 260 مورد کاهش یافته است اظهار داشت: برنامه‌ای برای افزودن تعداد ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه وجود دارد اما تصمیم‌گیری به عهده این سازمان نیست.

وی با بیان اینکه براساس شاخص‌های استاندارد به ازای جمعیت باید 700 اتوبوس وجود داشته باشد اما با توجه به حجم مسافر موجود این تعداد نیاز نیست عنوان کرد: با توجه به از رده خارج شدن اتوبوس‌های فرسوده بیشتر اتوبوس‌های موجود دارای سیستم سرمایشی هستند و گشت‌های بازرسی بر استفاده از آن‌ها نظارت دارند.

مردافکن با اشاره به اینکه زمان جایگزینی کارت الکترونیکی به جای پرداخت پول نقد در ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه مشخص نیست گفت: در این راستا قراردادی با پیمانکاری منعقد شده بود که با مشکل مواجه شد اما اکنون در حال پیگیری این موضوع هستیم.

معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه با بیان اینکه 260 اتوبوس روزانه 160 هزار مسافر را در شهر کرمانشاه جابه‌جا می‌کنند افزود: 42 خط اتوبوسرانی داخل شهر کرمانشاه در سه ترمینال توزیع می‌شوند و به طور میانگین حدود 260 اتوبوس فعال روزانه کار خدمات‌دهی به شهروندان را انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: فاصله زمانی حرکت اتوبوس‌های درون شهری در کرمانشاه حدودا 20 دقیقه و در برخی از ایستگاه‌ها براساس تراکم جمعیت بیشتر است که با توجه به تقاضای مسافران تنظیم می‌شود و در حد قابل قبول است.

مردافکن با اشاره به اینکه براساس برنامه‌ریزی‌ها بهسازی و ارتقای سطح کیفی ترمینال نیز جز برنامه‌های امسال است گفت: اتوبوس‌های درون شهری در کرمانشاه کار جابه‌جایی مسافران را در 850 ایستگاه انجام و روزانه 160 هزار نفر مسافر را جابه‌جا می‌کنند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار