سخنگوی شورای شهر اسلام‌آباد غرب گفت: شهردار منتخب اسلام‌آباد غرب با رای قاطع شوراهای اسلامی این شهرستان انتخاب شد.
کد خبر: ۶۰۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 21 May 2018

به گزارش تابناک به نقل  از فارس،بهروز جلیلیان ، انتخاب شهردار منتخب اسلام آباد‌غرب را اعلام کرد.

سخنگوی شورای شهر اسلام‌آباد غرب اظهار داشت: شورای اسلامی شهرستان متشکل از یک تیم هفت نفره، با برگزاری جلسات بسیاری سعی در انتخاب شخصی توانمند برای شهرداری اسلام‌آباد غرب داشت.

وی ادامه داد: بعد از زمزمه استعفای شهردار سابق، شورای شهر تصمیم به برگزاری جلسه‌های زیادی برای انتخاب سرپرست کرد و باتوجه به اینکه سرپرست باید از بدنه خود اداره و شهرداری باشد،«ولی صفری» به عنوان سرپرست انتخاب شد.

جلیلیان اضافه کرد: بعد از انتخاب سرپرست لیستی 18 نفره از اسامی افراد معرفی شده برای شهردار شدن ارایه شد و این افراد با توجه به شرایط و ملاک‌های لازم از جمله سوابق کاری،‌ رزومه کاری،‌ تحصیلات دانشگاهی‌،‌ سلامت روحی وروانی‌،‌ بومی‌گرایی و دارابودن انرژی و پتانسیل‌های لازم به سمت غربالگری و در نهایت انتخاب شدن پیش رفتند و در جلسه نهایی با حضور 6 نفر از هفت نفر عضو شورای اسلامی و حضور فرماندار و با رای قاطع 6 نفر اعضا «علی حمیدی‌تبار» به عنوان شهردار منتخب برگزیده شد.

وی در معرفی علی حمیدی‌تبار، اضافه کرد: حمیدی‌تبار متولد شهرستان اسلام‌آباد غرب و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران با سوابق کاری است.

به گفته جلیلیان، انتخاب شهردار بعد از سیر مراحل خود باید با قاطعیت اعلام شود.

سخنگوی شورای شهر اسلام‌آباد غرب با اشاره به سیر مراحل برای انتخاب شهردار منتخب، گفت: بعد از ارسال صورتجلسه انتخاب شهردار به فرمانداری شهرستان اسلام‌آباد غرب‌،‌ هیأت تطبیق صورتجلسه را بررسی کرده و در صورت عدم مشکل آن را تایید می‌کند، در ادامه بعد از تصویب دادستان،‌ فرماندار و یا نماینده فرماندار و یک نفر از شورای استان معرفی‌نامه به استانداری استان کرمانشاه ارسال می‌شود، استانداری بعد از استعلام‌های لازم و انجام مصاحبه از شهردار منتخب تاییدیه شهردار منتخب را جواب خواهد داد و مراسم تودیع و معارفه شکل می‌گیرد.

وی افزود: انتخاب یک نفر از بین 18 نفر معرفی شده به معنای عدم شایستگی افراد دیگر نیست در صورتی‌که این افراد می‌توانند در پست‌های بسیاری به عنوان افراد منتخب و شایسته انجام وظیفه کنند، اما توقع ما با توجه به انتخاب قاطع شهردار از مردم ‌و مسؤولان دیگر اداره‌ها، پشتیبانی و حمایت از علی حمیدی‌تبار برای پیشبرد و آبادانی شهر است.

جلیلیان تاکید کرد: شورای شهر چک سفید و یا تضمینی برای ماندگاری افراد ناشایسته نخواهد داشت و مادامی که شهردار در مسیر صحیح با تمام توان گام بردارد ما حامی و پشتیبان او هستیم، اما در غیراین‌صورت استیضاح و بعد برکناری شهردار صورت خواهد گرفت.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار