رئیس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان کرمانشاه از افزایش قیمت ۱۰ تا ۲۰ درصدی نوبرانه‌ها در بازار کرمانشاه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: با گذشت زمان قیمت‌ها کاهش قابل توجهی خواهد داشت.
کد خبر: ۶۰۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ 21 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سیدعلی حسینی ، با اشاره به قیمت نوبرانه‌ها در بازار کرمانشاه اظهار کرد: اکنون قیمت هر کیلو زردآلو درجه یک در میدان بار 10 تا 12 هزار تومان است که با قیمت حداکثر کیلویی 15 هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

وی قیمت هر کیلو توت فرنگی را نیز مشابه زردآلو اعلام کرد که حداکثر 15 هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد و افزود: البته توت فرنگی کیفیت پایین باران زده هم داریم که در میدان بار کیلویی دو تا سه هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان کرمانشاه از افت قیمت گوجه سبز در بازار هم خبر داد که در میدان بار کیلویی چهار تا پنج هزار تومان و در مغازه کیلویی شش تا هفت هزار تومان است.

حسینی با بیان اینکه به تازگی هلو هم وارد بازار شده، خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلو هلوی خوب نیز حدود 10 هزار تومان در میدان بار است که 13 هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

وی معتقد است، قیمت هلو، زردآلو و توت فرنگی با گذشت مدتی از ورود آنها به بازار مانند قیمت گوجه سبز افت خواهد کرد.

رئیس اتحادیه میوه وسبزی فروشان کرمانشاه قیمت میوه‌های زمستانی مانند کیوی، پرتقال و سیب را نیز حدود شش هزار تومان عنوان کرد که کم کم در حال خروج از بازار است.

حسینی از افزایش قابل توجه قیمت هندوانه و کاهش ناگهانی آن در بازار هم خبر داد و افزود: هندوانه در گذشته در میدان بار کیلویی 200 تا 300 تومان بود که اکنون قیمت آن به کیلویی 1700 تومان رسیده است.

وی صادرات هندوانه را دلیل افزایش قیمت آن دانست.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی فروشان کرمانشاه از افزایش 60 تا 70 درصدی قیمت موز نسبت به سال گذشته هم خبر داد که اکنون در میدان بار به کیلویی حدود هفت هزار تومان رسیده و دلیل آن نیز وارداتی بودن موز است.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار