سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از اجرای طرح ترویج گفت و گوی بین نسلی در 24 مدرسه استان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 21 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،شهرام عزیزی ، با اشاره به اجرای طرح گفت و گوی بین نسلی برای اولین بار در استان کرمانشاه، اظهارکرد: این طرح توسط معاونت فرهنگی اداره کل ورزش وجوانان و با مشارکت آموزش و پرورش کرمانشاه در 24 مدرسه استان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح والدین و دانش آموزان به بیان مشکلات و دغدغه های بین دو نسل پرداختند و کارشناسان حاضر در جلسات نیز برای کاهش و یا حل این مشکلات راهکارهایی ارائه دادند.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه هدف از اجرای این طرح را نزدیک کردن دو نسل والدین و فرزندان عنوان کرد و گفت: در تلاشیم تا این جلسات را به صورت مستمر برگزار کنیم.

عزیزی با تاکید براینکه گفت و گوی بین نسلی باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: طبق نتایج بررسی‌های انجام شده میزان گفت و گوی بین والدین و فرزندان کاهش یافته و این امر می تواند زمینه ای برای کاهش ارتباط صمیمانه در خانواده ها باشد، لذا در این راستا باید این موضوع بیش از پیش تقویت شود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار