نمایشگاه عکس "میراث ما" با موضوع معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی کشور و استان کرمانشاه در نگارخانه شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۶۰۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 21 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،جلیل بالایی مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه اظهار کرد: در این نمایشگاه که به مناسبت هفته میراث فرهنگی برپا شده، تصاویری از میراث جهانی و ملی و نیز تصاویری از میراث فاخر کرمانشاه به نمایش درآمده است.

وی ادامه داد: در نمایشگاه "میراث ما" جاذبه های طبیعی گردشگری، آثار و بناهای تاریخی و صنایع دستی کشور و استان در قالب 150 قطعه عکس به تصویر کشیده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه تصریح کرد: تخت جمشید، پاسارگاد، بازار تبریز، چغازنبیل، شهرباستانی شوش، مجموعه کاخ گلستان، باغ ایرانی، مسجد جامع اصفهان، منظر فرهنگی میمند و بم از جمله جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی کشور هستند که عکس آنها به نمایش درآمده است.

وی با بیان اینکه عکس آثار برجسته تاریخی استان همچون بیستون، تاق بستان، عمارت خسرو و... نیز به نمایش درآمده، خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس میراث ما تا سوم خرداد برپا خواهد بود.

بالایی تاکید کرد: علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند هر روز از ساعت 8 صبح تا 20 شب به محل برپایی نمایشگاه واقع در چهار راه مطهری (جوانشیر سابق) نگارخانه شهر کرمانشاه مراجعه کنند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار