گروه فعالیت‌های قرآنی- اولین دوره تربیت مربی قرآن اوقاف در رشته‌های روخوانی، روانخوانی و تجوید در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 19 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایکنا ، اولین دوره تربیت مربی قرآن اوقاف در رشته‌های روخوانی، روانخوانی و تجوید در کرمانشاه برگزار شد.این دوره باحضور اساتیدی از شهر مقدس قم ویژه ۴۰ نفر از مربیان همکار با اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در حال برگزار شدن است.

برگزاری دوره آموزشی با هدف ارتقا کیفیت کلاس‌ها

حجت‌الاسلام میرزایی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در این خصوص گفت: ۱۹۳ نفر از مربیان همکار با اوقاف و امور خیریه استان برای حضور در این دوره ثبت‌نام کردند که از این تعداد تنها ۴۰ نفر حائز شرایط شرکت در دوره بودند.

وی افزود: این اولین دوره تربیت مربی است که اوقاف برگزار می‌کند و باتوجه به استقبال خوب از دوره آموزشی تا پایان سال ۲ دوره دیگر توسط این اداره قرآنی برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به بازدید از کلاس‌های قرآنی اوقاف به منظور ارتقا کیفیت کلاس‌ها و بازخورد آن این دوره آموزشی برگزار شد.

یادآور می‌شود، اولین دوره تربیت مربی قرآن کریم ویژه مربیان قرآن همکار با اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از روز گذشته ۲۲ اردیبهشت‌ماه در کرمانشاه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار