رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: محفل جزء‌خوانی قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان در مسجد النبی طاق‌بستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 19 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،عباس سروری با اشاره به برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در مساجد استان، اظهار داشت: مراسم ویژه ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت‌الا‌سلام غلامی و اقامه نماز ظهر و عصر به امامت آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما همه روزه در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در دهه نخست ماه مبارک رمضان بعد از اقامه نماز ظهر و عصر سخنرانی حجت‌الاسلام تهرانی در مسجد لاری
برگزار می‌شود، افزود: مراسم سخنرانی در نیمه دوم رمضان نیز با حضور سخنران ویژه‌ای در این مسجد برگزار می‌شود.

به گفته سروری، محفل جزء‌خوانی قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان در مسجد النبی طاق‌بستان برگزار می‌شود.

وی در ادامه به برنامه‌های ویژه‌ای که در بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار می‌شود اشاره کرد و افزود: جلسات قرآنی و سخنرانی ویژه ماه مبارک رمضان در اکثر مساجد و هیئات مذهبی در این ایام برگزار می‌شود.

این مسؤول گفت: توسط شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی به‌مناسبت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب در روز چهاردهم خردادماه برنامه‌هایی در مسجد النبی طاق‌بستان در نظر گرفته شده که برنامه دیگری نیز در روز پانزدهم خردادماه قبل از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع برگزار می‌شود.

سروری اضافه کرد: همچنین مراسم ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی‌(ره) در تمام شهرستان‌های استان نیز برگزار خواهد شد و همچنین مراسم اعتکاف نیز در دهه سوم ماه مبارک رمضان در 2 مسجد جامع و النبی طاق‌بستان برگزار می‌شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار