رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: با موافقت فدراسیون کشتی مسابقات جام جهان پهلوان تختی در سال97 به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود.
کد خبر: ۶۰۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 19 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،محمدحسین محبی ، از قطعی شدن میزبانی کرمانشاه برای مسابقات جام جهان پهلوان تختی خبر داد و افزود: این مسابقات بهمن امسال برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری مسابقات مختلف بین المللی کشتی در کرمانشاه طی سالهای گذشته اشاره کرد و افزود: با توجه به برگزاری شایسته مسابقات گذشته و نیز استقبال کم نظیر مردم کشتی دوست کرمانشاه از این مسابقات، پس از چهارسال مجددا میزبانی مسابقات جام تختی به کرمانشاه واگذار شد.

وی خاظرنشان کرد: در راستای هماهنگی هرچه بیشتر برای برگزاری این مسابقات، فردا(30 اردیبهشت) با مدیرکل ورزش و جوانان استان نشستی خواهیم داشت.

به گفته این مسئول، رئیس فدراسیون کشتی نیز پیش از برگزاری مسابقات به منطور انعقاد تفاهم نامه برگزاریمسابقات با استاندار کرمانشاه به این استان سفر خواهد کرد.

محبی در خصوص محل برگزاری مسابقات نیز عنوان کرد: درصورتی که تا زمان برگزاری مسابقات ورزشگاه شش هزار نفری دهکده المپیک آماده شود، مسابقات را در این ورزشگاه برگزار خواهیم کرد، در غیر اینطورت همانند مسابقات سنوات گذشته در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی تاکیدکرد: بخشی از هزینه های برگزاری مسابقات توسط فدراسیون کشتی پرداخت خواهد شد.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه ظرفیت و پتانسیل بالایی در رشته کشتی دارد، بطوریکه درحال حاضر پنج تا شش کشتی گیر این استان عضو تیم های ملی هستند.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار