سرپرست معاونت صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: امسال ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۰۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 19 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،احسان صلاحی ، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای توسعه صنعتی استان در سال جاری، اظهار کرد: امسال حدود ۱۲۰ واحد صنعتی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی سرمایه‌گذاری این واحد‌ها را ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با راه‌اندازی این واحد‌ها برای حدود دوهزار نفر شغل ایجاد می‌شود.

سرپرست معاونت صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از مهمترین این واحد‌ها به قوطی سازی زمزم، فاز‌های بعدی ایلیا ذرت، ذوب آهن بیستون، شرکت ذوب و نورد شهدای کرمانشاه و... اشاره کرد.

به گفته صلاحی، قول بهره برداری از پروژه بیوایمپلنت نیز در سال جاری داده شده است.

وی با اشاره به تسهیلات خوبی که از دو محل اشتغال روستایی و طرح اشتغال فراگیر برای استان در نظر گرفته شده، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با استفاده از این تسهیلات بیشترینسرمایه‌گذاری صنعتی را در استان داشته باشیم.

وی درباره میزان سرمایه‌گذاری صنعتی به بهرداری رسیده در سال ۹۶ نیز خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳۰۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۰۲۶ نفر در کرمانشاه صادر شد.

سرپرست معاونت صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به واحد‌های صنعتی در دست اجرا در استان داشت و عنوان کرد: تعداد جواز تاسیس‌های صادر شده در استان بسیار زیاد است، به گونه‌ای که فقط در سال گذشته ۴۵۰ مورد صدور جواز تاسیس داشتیم که امیدواریم این واحد‌ها هرچه زودتر به نتیجه برسد، اما برخی از آن‌ها هنوز روی کاغذ است.

صلاحی با بیان اینکه تعدادی از واحد‌های صنعتی در دست احداث در استان بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: حدود ۲۰۰ طرح صنعتی با این شرایط داریم که سرمایه‌گذاری آن‌ها ۲۹۰۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: با بهره‌برداری از این واحد‌ها برای ۸۲۳۹ نفر ایجاد شغل خواهد شد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار