امین اله سلیمانی درگفتگو با تابناک:
معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:سیزدهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار، تلاش و تعاون استان کرمانشاه در نیمه اول تیرماه جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 19 May 2018

حجت الاسلام والمسلمین امین اله سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: این مسابقه با هدفایجاد زمینه انس هرچه بیشتر با قرآن، نشر و بسط فضای معنوی مسابقات قرآن در محیط جامعه، بهره‌گیری بیشتر از مفاهیم و دستورات الهی در زندگی روزمره و ایجاد شور و نشاطقرآنی در بین اقشار مختلف جامعه کار و تلاش و تعاون برگزاری می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اظهار داشت:این مسابقات در دو گروهخواهران و برادران کلیه کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده‌های ایشان (فرزندان جامعه هدف با شرط سنی ۱۵ سال بهبالا) برگزار می‌شود.

 سلیمانی تصریح کرد: قرائت، ترتیل و حفظ شاخه‌های ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم و مفاهیم از جلد بیست و سوم تفسیر نمونه از چاپ ۲۷ جلدی دارالکتبالاسلامیه (بصورت تستی) رشته‌های مسابقه می‌باشد.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۰ خرداد ماه سال جاری جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مرکز استان به دفتر مدیریت اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون.کار و رفاه اجتماعی استان و در شهرستان‌ها به ادارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مربوطه مراجعه نمایند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار