فرمانده انتظامی شهرستان صحنه با اشاره به برگزاری روزانه محفل انس با قرآن کریم طی ماه مبارک رمضان در میان کارکنان انتظامی این شهرستان، گفت: پلیس با بهره مندی از تعالیم آسمانی قرآن به عموم مردم خدمات رسانی می کند.
کد خبر: ۶۰۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 19 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پليس، سرهنگ "بهروز فخری" اظهار کرد: پلیس همزمان با تقویت بنیه ی فیزیکی و سخت افزاری کارکنان، در بعد معنوی نیز فعال بوده و با برگزاری کلاس های قرآنی و محافل اینچنینی، سعی در تقویت مسائل معنوی کارکنان خویش را دارد.

وی یاداوری کرد: نیروی انتظامی در کشور ایران بر خلاف پلیس سایر کشورها، ابزار فیزیکی در دست صاحبان قدرت نیست، بلکه کار و خدمت آن ها جنبه ی عبادی و الهی دارد.

سرهنگ فخری تصریح کرد: بر همین اساس است که تقویت بنیه ی روحی و معنوی کارکنان پلیس همزمان با توان فیزیکی در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه یادآوری کرد: در ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم به صورت روزانه و با حضور کارکنان و پرسنل انتظامی شهرستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در برنامه محفل انس با قرآن، علاوه بر جز خوانی، از بیانات و راهنمایی های بزرگان در بحث تبیین و تشریح آیات نورانی کلام الله نیز استفاده می شود.

سرهنگ فخری در پایان ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از آیات الهی شاهد خدمات رسانی مطلوب تر به مردم و ایجاد امنیتی پایدار در سطح شهرستان صحنه باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار