فرماندار کرمانشاه گفت: اعتبارات استانی برای بازآفرینی و مرمت بافت‌های فرسوده و اسکان غیررسمی کافی نیست.
کد خبر: ۶۰۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 18 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، فضل‌الله رنجبراشاره به تهیه سند بازآفرینی ملی کرمانشاه داشت: پروژه‌هایی که در برخی از مناطق حاشیه‌نشین آغاز شده اعتبارات استانی کفاف اتمام طرح را نمی‌دهد و با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم.

وی عنوان کرد: تلاش ما این است برای کرمانشاه یک ردیف اعتباری برای مناطق حاشیه‌نشین و اسکان غیررسمی در نظر گرفته شود زیرا اعتبارات این استان پاسخگوی نیازها نیست.

رنجبر با اشاره به عدم توفیق در جذب تسهیلات بازسازی یافت فرسوده در استان بیان کرد: سود بالای این تسهیلات و عدم اختصاص یارانه سبب شده توفیقی در جذب تسهیلات در افت‌های ناکارآمد و اسکان غیررسمی نداشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در بافت‌های فرسوده موضوعات ناامنی به‌ویژه در ساعات تاریکی شب مطرح است.

وی افزود: برای اقتصادی کردن و بازگشت حیات به‌ویژه بعد از غروب آفتاب تمامی دستگاه‌ها طرح پیاده‌راه‌سازی از میدان آزادی تا چهارراه اجاق و در گام نخست از میدان آزادی تا مسجد جامع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند که این محل به عنوان یک محیط تفرجگاهی و آرامش‌بخش برای ساعات شب و بازگشت حیات مجدد باشد.

بالایی با بیان اینکه احیای راسته‌بازارهای کرمانشاه در چهار محور در دستور کار قرار داده شده است گفت: این موضوع حداقل ارزش افزده را برای بازریان و رونق بازار به وجود آورده است.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار