معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان برخورد با تخلفات صنفی توسط ۴۳ اکیپ سازمان صنعت و معدن استان کرمانشاه تشدید می‌شود.
کد خبر: ۶۰۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ 18 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،عباس سجادی‌راد، با اشاره به اینکه در استانه ماه مبارک رمضان به طور طبیعی برخی از اقلام مواد غذایی با افزایش تقاضا مواجه می‌شوند اظهار داشت: این مواد غذایی بیشتر شامل مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، شیرینی‌های مرسوم و حلیم و آش هستند.

وی با بیان اینکه حوزه نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن نیز به منظور تنظیم بازار و صیانت از حقوق مصرف‌کننده برنامه‌هایی با رویکرد پیشگیرانه در دستور کار دارد عنوان کرد: این اقدامات در جهت تسهیل و تسریع دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی برنامه‌ریزی شده است.

سجادی‌راد با اشاره به اینکه در طول ماه مبارک رمضان نظارت‌های تخصصی در قالب گشت‌های مشترک بر سطح بازار و به صورت روزانه انجام می‌شود افزود: علاوه بر این در سطح استان 43 گروه دو نفره شامل 21 گروه در مرکز و 22 گروه در سایر شهرستان‌ها بازار را رصد می‌کنند.

وی با اشاره به سهمیه در نظر گرفته شده اقلام خوراکی برای استان کرمانشاه گفت: این اقلام شامل 740 تن برنج، 493 تن شکر، 493 تن روغن، 400 تن گوشت مرغ، 400 تن گوشت منجمد و 30 تن تخم‌مرغ هستند که از طرف سازمان جهاد کشاورزی و با تأکید بر برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود.

معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به نظارت بر فروش‌های فوق‌العاده در فروشگاه‌های بزرگ عنوان کرد: تلاش می‌شود قیمت‌ کالاها در سطح این فروشگاه‌ها 10 تا 15 درصد پایینتر از نرخ بازار باشد.

سجادی‌راد به برپایی نمایشگاه ضیافت در محل پارک شاهد اشاره کرد و گفت: قسمت عمده سهمیه استانی در این نمایشگاه و توسط عوامل زیربط توزیع می‌شود و اکیپ‌های نظارتی به صورت مستمر در این نمایشگاه مستقر هستند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار