رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان اقلام مورد نیاز مردم از جمله ۷۰۰ تن برنج در استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۶۰۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 18 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از  تسنیم خسرو شهبازی ، با اشاره به اینکه به منظور تأمین اقلام مورد نیاز در ماه مبارک رمضان حدود 740 تن برنج تأمین شده است اظهار داشت: این برنج‌ها شامل دو رقم pr11 هندی با قیمت 2600 تومان برای مصرف‌کننده و برنج تایلندی نیز به قیمت 39 تومان است.

وی با بیان اینکه با توجه به تجربه دو سال گذشته مشکلی از نظر تأمین برنج در استان وجود ندارد عنوان کرد: توزیع 493 تن شکر با قیمت هر کیلو 3000 تومان پیش‌بینی شده است که برای تأمین این نوع محصول نیز مشکلی وجود ندارد.

شهبازی با اشاره به اینکه 400 تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 6200 تومان در استان توزیع می‌شود گفت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه یکی از قطب‌های تولیدی گوشت مرغ در کشور است مشکلی از نظر تأمین وجود ندارد و این مقدار نیز هیچوقت جذب نشده است.

وی با بیان اینکه توزیع 40 تن گوشت قرمز منجمد نیز به قیمت 2300 تومان پیش‌بینی شده است افزود: 100 تن گوشت وکیوم نرم گوساله‌ای به قیمت 33000 تومان توزیع می‌شود و از طریق تولیدکنندگان داخلی مقرر شده 35 تن گوشت گوساله با قیمت 35 هزار تومان در اختیار مردم قرار داده شود.

شهبازی با اشاره به اینکه حدود 30 تن خرما برای استان تأمین شده است بیان کرد: از نظر تأمین اقلام اساسی مشکلی وجود ندارد و مردم برای تهیه اقلام مورد نیاز خود به فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های محلی و کارمندی و کارگری، فروشگاه‌های بزرگ و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی مراجعه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه در ماه رمضان 30 تن تخم‌مرغ با قیمت هر کیلو 12 هزار و 600 تومان در استان توزیع می‌شود گفت: قیمت‌ها تغییری نکرده و همان قیمت توزیع سال گذشته است.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار