مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از تشدید نظارت های بهداشتی با استفاده از توان ۳۱ اکیپ در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 17 May 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، دکتر ناد پرور اظهار کرد: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر مراکز استحصال، تهیه، نگهداری و‌ عرضه فرآورده های خام دامی افزایش خواهد یافت.

وی از بکارگیری تعداد ۳۱ اکیپ کارشناس نظارت بهداشتی دامپزشکی در این طرح یاد کرد و افزود: در ماه مبارک به مظور هم افزایی و افزایش اثر بخشی نظارت ها گشت های مشترکی هم با سایر دستگاه های نظارتی پیش بینی شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تشدید نظارت های بهداشتی در سطح تمام شهرستان های استان تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

وی هدف از این تشدید نظارت ها را تامین انواع فراورده خام دامی سالم برای سفره مردم عنوان کرد که هر ساله از سوی دامپزشکی و‌ در ایام ماه مبارک رمضان انجام می شود.

وی با اشاره به افزایش مصرف فرآورده های خام دامی در این ایام، از مردم خواست گوشتی را تهیه کنند که مهر دامپزشکی دارد و در مراکز مجاز و‌معتبر عرضه می شود.

دکتر پرور از مردم خواست هرگونه تخلف بهداشتی، انتقاد و‌شکایت را با تلفن ۱۵۱۲ یا سامانه پیامک ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ در میان بگذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار