استاندار کرمانشاه گفت:سند آمايش استان نقش محوري در توسعه و بالندگي كرمانشاه ايفا خواهد كرد.
کد خبر: ۶۰۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ 17 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک؛ مهندس هوشنگ بازوند در اين جلسه شورای برنامه ریزی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد افزود:مراحل تدوين اين سند مقداري طولاني شده لذا ضرورت دارد كه اين سند با هم انديشي خوب و مناسب دانشگاه رازي تدوين شده، هر چه سريعتر وارد فاز اجرا گردد.

وي خاطرنشان کرد: مراحل بررسي و ارائه پيشنهادات و نكته نظرات از سوي صاحب نظران براي تدوين اين سند طي شده كه اميدواريم بهره كافي و مطلوبي را از اين سند براي توسعه و پيشرفت استان ببريم.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت:ماه مبارك رمضان كه ماه خودسازي و كسب تقواي الهي است، اميدواريم هر چه بيشتر بتوانيم از رحمت و فيوضات اين ماه مبارك بهره مند شويم.

بازوند تصریح کرد:رسم است كه در اين ماه مبارك، ادارات افطارهايي به همكاران خود و ديگر عوامل مي دهند كه اين كار يك اقدام پسنديده و نيكو است است اما از مديران مي خواهيم كه براي افطاري دادن از بيت المال براي اين كار هزينه نكنند و اگر قصد افطاری دادن دارند از جیب خود هزینه کنند.

وی تاکید کرد: ذيحسابان ادارات هم حق ندارند كه فاكتور اين گونه مراسمات را قبول كنند و هرگونه جابجايي فاكتور هم نبايد در اين زمينه قابل پذيرش باشد.

 بازوند ابراز داشت:نباید فرصت بازسازی مناطق زلزله زده را از دست بدهیم،وکسانی که درگیر بازسازی مناطق
زلزله زده هستند به نحوی برنامه ریزی کنند که در ماه مبارک رمضان خللی در بازسازی ایجاد نشود.

استاندار کرمانشاه افزود:در حال حاضر۸۷ درصد از اسناد خزانه جذب نشده و برای ارائه اسناد خزانه فرصت بسیار کم است و هنوز خیلی از مدیران مدارک لازم را برای دریافت اسناد خزانه به اقتصاد و دارايي ارائه ندادند كه مديران باید هرچه زودتر اقدام کنند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار