گروه استان‌ها - کرمانشاه - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: فردی که (۲۴ اردیبهشت) و به دنبال اختلافات خانوادگی در بلوار طاق بستان کرمانشاه، با تیراندازی خود منجر به کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن ۴ تن از بستگان همسر خود شده بود، توسط ماموران دستگیر شد.
کد خبر: ۶۰۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵ 16 May 2018

به گزارش تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا آمویی" در تشریح این واقعه اظهار کرد: حدود ساعت ۲۲ شب دوشنبه یک فقره تیراندازی به پلیس گزارش شد که پس از حضور ماموران مشخص گردید داماد خانواده به همراه برادرش به درب منزل پدرهمسر خود مراجعه و به وسیله اسلحه کلاشینکوفی که به همراه داشته اقدام به تیراندازی می‌کند.

وی ادامه داد: پس از بالا گرفتن درگیری، همسایه پدرهمسر قاتل به قصد میانجیگیری وارد عمل می‌شود که متاسفانه با اصابت گلوله در همان محل تیراندازی جان خود را از دست می‌دهد.

سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: در این تیراندازی همچنین ۵ نفر از اعضای خانواده همسر فرد مهاجم زخمی می‌شوند که یکی از آن‌ها که خانمی ۵۷ ساله بوده و از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود در بیمارستان فوت می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یادآوری کرد: پس از تیراندازی و قبل از حضور ماموران، افراد ضارب موفق به فرار شدند که با تلاش پلیس و کار‌های اطلاعاتی گسترده، فرد قاتل عصر روز (سه شنبه) دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از دستگیری قاتل، برادر وی نیز که در هنگام درگیری در صحنه حضور داشته خود را تسلیم ماموران کرد.

سرهنگ آمویی یادآوری کرد: تحقیقات تکمیلی از متهم اصلی و برادرش برای روشن شدن ابعاد دیگر این جنایت هولناک ادامه دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار