دانش آموزان چهار هنرستان از کارگاه ها و تجهیزات مرکز آموزش فنی وحرفه ای شماره دو برادران کرمانشاه بازدید نمودند.
کد خبر: ۶۰۵۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ 15 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان فنی و حرفه ای استان کرمانشاه،رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شماره دو برادران کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: این بازدیدها با هدف آشنایی دانش آموزان با تجهیزات، محیط کار، رشته های آموزشی فنی و حرفه ای، مشاغل و توسعه فرهنگ مهارت آموزی در بین آنان صورت می گیرد.

منصور نجفی گفت: هفته آشنایی با مشاغل فرصت مغتنمی است تا دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی بامشاغل گوناگون و لزوم آنها در جامعه آشنا شوند.

 وی تصریح کرد : آشنایی با مشاغل مختلف این امکان را به دانش آموزان می دهد تا متناسب بااستعداد،توانایی وعلاقمندی خود نسبت به انتخاب رشته تحصیلی مناسب که منجر به انتخاب شغل مورد علاقه آنها می شود، اقدام نمایند .

نجفی آمادگی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره دو برادران کرمانشاه را جهت ارائه آموزشهای مهارتی لازم و توانمند سازی همه اقشار مردم اعلام نمود.

وی گفت: دراین بازدیدها که به منظور آشنایی بیشتر با آموزش های فنی وحرفه ای صورت گرفت، دانش آموزان هنرستانهای خوشه گندم، مدلل، شهیدآوینی و مبتکران از نزدیک با نحوه اجرای آموزش های مهارتی در کنار آموزش های عملی متناسب با دانش و نیازهای روز آشناشدند و درجریان دوره های آموزشی قرار گرفتند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار