رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه از کسب «نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» توسط هنرمند کرمانشاهی عضو این انجمن خبر داد.
کد خبر: ۶۰۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 14 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،کامران رضایی ، با بیان اینکه دومین دوره اهدای نشان عکس سال مطبوعاتی ایران به همت «انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران» روز گذشته در خانه هنرمندان ایران برگزار شد، از موفقیت عکاس کرمانشاهی در این جشنواره خبر داد.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰۰ عکس در قالب ۱۷۵ مجموعه عکس و بیش از ۱۹۵۰ تک‌عکس از ۲۵۴ عکاس مطبوعاتی به دبیرخانه نشان ارسال شده بود که خانم سحر فعله گری از هنرمندان کرمانشاهی عضو انجمن سینمای جوان استان، توانست در بخش مجموعه عکس از بین آثار ارسالی و نامزدهای این بخش، نشان عکس سال مطبوعاتی ایران را از آن خود کند.

این مسئول تصریح کرد: امسال رقابت در میان عکس‌های مطبوعاتی در ۵ بخش شامل خبری، مستند اجتماعی، ورزشی، محیط زیست و پرتره انجام شد که در هر بخش جایزه تک عکس و مجموعه عکس به عکاس برگزیده اهدا شد و یک نشان نیز به بخش مالتی مدیا تعلق گرفته است که به این ترتیب ۱۱ نشان در این مراسم به عکاسان مطبوعاتی برگزیده اهدا شد.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سحر فعله گری از اعضای واحدعکس انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه در میان نامزدهای پایانی دریافت جایزه در بخش مجموعه عکس مستند اجتماعی حضور یافت و موفق به کسب نشان عکس سال مطبوعاتی ایران در این بخش شد.



منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار