رئیس بیمارستان طالقانی کرمانشاه گفت: این بیمارستان مرکز ترومای غرب کشور است که به دلیل مراجعات بسیار و حضور بخش بیماران سرطانی وضعیت مناسبی ندارد.
کد خبر: ۶۰۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 14 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،خسروفرهادی ، با اشاره به اینکه بخش بیماران سرطانی بیمارستان طالقانی دارای 45 تخت است، اظهار داشت: از این تعداد 10 تخت در بخش شیمی درمانی و 35 تخت در بخش بستری بیماران سرطانی است که جوابگوی این گروه از بیماران نیست زیرا میزان ورود و خروج بیماران سرطانی این بیمارستان در ماه 600 بیمار است.

رئیس بیمارستان طالقانی کرمانشاه با بیان اینکه بخش بیماران سرطانی در بیمارستان طالقانی به خاطر وجود مرکز ترومای غرب کشور جایگاه خاصی ندارد، گفت: بیماران سرطانی بیشتر بیمارستان طالقانی را برای معالجه انتخاب می‌کنند؛ در حالی که این بیماران به خاطر شرایط ویژه فضای مناسب‌تری نیاز دارند و این بخش مناسب برای بیمارستان سرطانی نیست.

وی با اشاره به اینکه در صورت بهره‌برداری از بخش 120 تخت خوابی بیماران سرطانی بیمارستان امام رضا(ع) بخش سرطانی طالقانی به آنجا انتقال و از این فضای نامناسب خارج می‌شود، بیان کرد: اکنون در بخش بستری بیماران سرطانی خیلی از بیماران به دلیل کمبود تخت در نوبت هستند و این در شرایطی است که برای بیماران تروما کمبود تخت نیز وجود
دارد.

رئیس بیمارستان طالقانی کرمانشاه با بیان اینکه بیمارستان طالقانی مرکز ترومای غرب کشور است، گفت: بیمارستان طالقانی با پیشینه بیش از 40 سال کار و خدمات‌رسانی براساس برنامه‌ریزی قبلی 215 تخت مصوب دارد که باید تعداد تخت‌های این بیمارستان با توجه به حجم زیاد بیماران مراجعه کننده افزایش یابد.

فرهادی با اشاره به اینکه این بیمارستان در ابتدای زلزله بیش از 1000 بیمار را پذیرفت، بیان کرد: از این تعداد حدود 80درصد در بیمارستان طالقانی پذیرفته شدند و تعدادی به بیمارستان‌های اطراف و تعدادی به تهران و همدان انتقال یافتند.

رئیس بیمارستان طالقانی کرمانشاه با بیان اینکه روزانه حدود 150 تا 200 نفر به بخش اوژانس این بیمارستان مراجعه می‌کنند، گفت: این میزان تردد و مسائل دیگر نظافت بیشتری را می‌طلبد؛ در حالی بیمارستان کمبود نیروهای خدماتی و نظافتی دارد و این موضوع به دانشگاه علوم پزشکی و معاونت درمان اطلاع داده شده و قرار است تعداد نیروهای کمکی و خدماتی افزایش پیدا کند.

فرهادی با اشاره به اینکه در یکسال گذشته به دلیل برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی شرایط اوژانس بیمارستان بهتر شده است، بیان کرد: در اوژانس بیمارستان تغییراتی مانند حضور متخصص طب اورژانس در بیمارستان مستقر شده و بیماران توسط این متخصص طب‌ها معاینه و اقدمات اولیه برای آنها انجام می‌شود و بعد ادامه درمان توسط سایر متخصصان انجام می‌شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار