مدیرکل تعزیرات حکلومتی استان کرمانشاه از نظارت جدی بر صرافی‌های کرمانشاه خبر داد و گفت: محدوده میدان آزادی نیز از وجود افرادی که خرید و فروش غیرقانونی ارز داشتهباشند، پاکسازی خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 14 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،داریوش جودکی ، با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای ایجاد ثبات و آرامش در بازار ارز کرمانشاه به تبعیت از سیاست‌هایی که درکشور دنبال می‌شود، تاکید کرد: در همین راستا گشت‌های مشترکی را با همکاری سایر بخش‌ها از جمله نیروی انتظامی و نماینده بانک‌ها آغاز کرده‌ایم و به صورت روزانه و هفتگینظارت بر صرافی‌ها را در برنامه داریم.

وی ادامه داد: در این بازرسی‌ها با عرضه هرگونه دلار با قیمت بیش از ۴۲۰۰ تومان که مصوب کشوری است، برخورد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: به علاوه اگر باخبر شویم صرافی‌ها دلار دارند و آن را در صورت تقاضا به مردم عرضه نمی‌کنند، با این موارد تخلف نیز برخورد می‌شود.

جودکی برخورد با دلالی ارز را نیز از دیگر مواردی دانست که در جریان این گشت‌ها به آن رسیدگی می‌شود و عنوان کرد: ممکن است برخی افراد با استفاده از مدارک نامعتبر از بانکارز دریافت کنند و آن را در بازار آزاد بفروشند که این امر به نوعی قاچاق ارز محسوب می‌شود و تخلف است.

وی از پاکسازی محدوده میدان آزادی (کوچه لک‌ها) از دلالان ارز که به صورت غیرمجاز فعالیت دارند نیز خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه هدف از این برنامه‌ها را کنترل بازار ارز و برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی عنوان کرد و افزود: البته اجرای این برنامه‌ها زمان‌بر است.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار