نایب رئیس اتحادیه هتل داران کرمانشاه گفت: ۲۰۰ واحد پذیرایی شهری درخواست صدور مجوز برای فعالیت در ماه مبارک رمضان را داده‌اند.
کد خبر: ۶۰۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ 14 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سیروس گل عنبر ، با اشاره به درخواست ۲۰۰ واحد پذیرایی شهری جهت صدور مجوز فعالیت در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد:اولویت صدور مجوز فعالیت با واحد‌های پذیرایی داخل ترمینال ها، نزدیک به مراکز پزشکی و بیمارستان‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه تنها واحد‌هایی که دارای پروانه کسب معتبر باشند مجوز فعالیت در ماه مبارک رمضان می‌گیرند، ادامه داد: حدود نیمی از ۲۰۰ واحد متقاضی مجوز فعالیت خواهند گرفتکه فعالیت آن‌ها را به دو بخش در این ماه تقسیم خواهیم کرد.

نایب رئیس اتحادیه هتل داران کرمانشاه خاطر نشان کرد: فعالیت این تعداد واحد پذیرایی نیز منوط به رعایت برخی از نکات از جمله عرضه غذا‌های بدون دود و بو و همچنین رعایتشئونات اسلامی در این ماه مبارک می‌باشد.

به گفته این مسئول واحد‌های پذیرایی که در این ایام بدون مجوز اقدام به فعالیت کنند در ابتدا اخطار دریافت می‌کنند و در صورت ادامه فعالیت پلمب خواهند شد.

وی تصریح کرد: هتل‌ها و میهمانپذیر‌ها نیز مجاز هستند با رعایت شئونات اسلامی از مسافرین خود پذیرایی کنند.

گل عنبر با بیان اینکه هرساله درماه مبارک رمضان شاهد کاهش ۲۰ درصدی مسافرین هتل‌ها و میهمانپذیر‌های استان هستیم، عنوان کرد: خوشبختانه در ایام تعطیلات عید فطر این کاهشجبران شده و تعداد مسافرین هتل‌ها و مهمانپذیر‌ها رشد قابل توجهی دارد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار