مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از ایجاد خانه جوان در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ 14 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان کرمانشاه،جشنواره امید و نشاط به منظور تجلیل از جوانان برتر استان کرمانشاه با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

براساساین گزارش،  ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این جشنواره که در تالار بهمندانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزارشد، بااشاره به اجرای برنامه‌های متعدد طی هفته جوان در استان کرمانشاه، اظهار کرد: از جمله این برنامه‌ها برپایی همایش تجلیل از نخبگانجوان در همه شهرستان‌های استان بود.

وی درادامه از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان در سال ۸۹ یاد کرد و گفت: در سال‌های اول تشکیل وزارت ورزش و جوانان، حوزه جوانان به گونه‌ای یتیم شده بود وچندان به آن توجهی نمی‌شد، اما خوشبختانه طی چند سال گذشته حوزه جوانان خود را پیدا کرده و روز به روز عدالتی نسبی بین حوزه ورزش و جوانان در حال ایجاد شدن است.

وی بابیان اینکه استان کرمانشاه بیش از ۵۰۰ هزار جوان دارد که وظایف مسئولین در قبال آنان سنگین است، افزود: این استان در حوزه جوانان پتانسیل‌های بسیار بالایی دارد که بایدبرای آنان فرصت‌ها را ایجاد کنیم.

حسینی تصریح کرد: جوانان این استان نیاز‌های متعددی دارند که رفع بسیاری از این نیاز‌ها هزینه‌ای ندارد و فقط وقت لازم دارد.

وی همچنین از تخصیص اعتبارات لازم برای احداث خانه جوان کرمانشاه خبرداد و گفت: بزودی کرمانشاه صاحب خانه جوان می‌شود و تلاش خواهیم کرد تا با راه اندازی این خانهنشست‌های بیشتری با جوانان داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه عنوان کرد: هرچند که آمار طلاق در استان کاهش نشان می‌دهد، اما در راستای هرچه کمتر کردن میزان این آسیب اجتماعی، کلاس‌هایآموزشی پیش از ازدواج تا پایان سال ۹۷ در استان بصورت اجباری در خواهد آمد.

وی همچنین به برنامه ریزی برای برگزاری دوره‌های توانمندسازی جوانان در استان اشاره کرد و افزود: امیدواریم امسال اتفاقات خوبی در حوزه جوانان استان رخ دهد و باهمکاریدستگاه‌های ذیربط فضایی را برای جوانان استان ایجاد کنیم تا موثرتر و مفیدتر در زندگیشان ادامه مسیر دهند.

در پایان این جشنواره از ۱۸ نفر از جوانان برتر استان کرمانشاه تجلیل شد.


 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار