فرمانده انتظامی استان از آمادگی پلیس برای جمع آوری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر ظرف مدت ۲۴ ساعت در محله‌های پرآسیب خبر داد.
کد خبر: ۶۰۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ 14 May 2018

به گزارش تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در دیدار هفتگی با مردم که در مسجد المهدی (عج) حکمت آباد و با حضور جمعی از مسئولان از جمله آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات نیروی انتظامی در راستای برخورد با هنجارشکنان و معضلات منطقه در دید همگان قرار دارد.

وی یادآوری کرد: مشکلات شهرک بر کسی پوشیده نیست و ماموران انتظامی حداکثر تلاش خود را در راستای حل مشکلات و برقراری امنیت پایدار به کار می گیرند.

سردار امان اللهی خاطرنشان ساخت: باید توجه داشت که در برخی مواقع عمق مشکلات و معضلات به حدی است که علیرغم اقدامات مستمر، بهبود وضعیت زمان بر خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین در خصوص برنامه پلیس برای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، اظهار کرد: این آمادگی از سوی پلیس وجود دارد که در 24 ساعت تمامی خرده فروشان و معتادان متجاهر جمع آوری شوند.
و

ی تصریح کرد: نکته ای که باید به آن توجه داشت ظرفیت محدود کمپ های کرمانشاه به گونه ای که نیاز به توسعه ظرفیت این کمپ ها به شدت احساس می شود.

سردار امان اللهی در پایان گفت: همراهی مردم و خانواده ها با پلیس می تواند قدم مهمی برای کاهش محسوس جرائم در سطح شهر باشد که البته در سال های اخیر بخش عمده ای موفقیت های پلیس به واسطه همین همکاری ایجاد شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار