محمود رضا نیازی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل سازمان استاندار د استان کرمانشاه گفت:طی سال گذشته بیش از شش هزار نفر ساعت آموزش‌های تخصصی به مدیران کنترل کیفیت مستقر در واحد‌های تولیدی سطح استان داده شده است.
کد خبر: ۶۰۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 14 May 2018

محمود رضا نیازی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:۳۵۰ نفر از مدیران کنترل کیفیت تحت پوشش این اداره کل بوده و در واحد‌های تولیدی و خدماتی استان مشغول فعالیت هستند.

وی خاطر نشان کرد:به‌منظور توانمند‌سازی و ارتقای سطح دانش، بینش و مهارت کارکنان و با توجه به ماهیت کار سازمان ملی استاندارد و اهمیت آموزش نیروی انسانی، این اداره کل طی سال ۹۶ توانست ۳۳۴۸ نفر ساعت آموزش را به کارکنان خود اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی ارائه دهد.

 نیازی اظهار داشت: طی این مدت ۷۹۲ نفر ساعت آموزش به کارشناسان حقیقی استاندارد و ۵۵۳۴ نفر ساعت آموزش برون سازمانی به اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، مریبان مراکز آموزشی سازمان فنی و حرفه ایی، دانشجویان و دانش آموزان، کارشناسان آزمایشگاه‌های همکار و ... ارائه شده است.

مدیر کل سازمان استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد:آموزش به عنوان یکی از حوزه‌های که انجام آن به روش سنتی مستلزم هزینه و صرف زمان در یک بازه مشخص همه ساله بخش اعظمی از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد.

وی افزود: شناسایی راه‌هایی که بتواند موجب کاهش هزینه‌های هنگفت این بخش گردد علاوه بر شکوفایی و توسعه اقتصادی کشور باعث شناور شدن زمان آموزش مختص هر فراگیر را به دنبال خواهد داشت.

نیازی تکید کرد:اداره کل استاندارد کرمانشاه به عنوان یکی از دستگاه‌های ساعی در استقرار دولت الکترونیک در کشور، در راستای افزایش بهره وری آموزش، حرکت به سمت دولت الکترونیک، طرح تکریم ارباب رجوع و طرح مکاتبات سبز (حذف کاغذ)، برای آموزش فراگیر و بدون واسطه را برای تمام همکاران سازمان، کارشناسان استاندارد، مدیران کنترل کیفیت و دانشجویان دانشگاه‌ها که به علت وسعت استان، دوری مسافت و سایر هزینه‌های مترتب ناشی از حضور در اداره کل جهت آموزش، سامانه آموزش مجازی را راه اندازی نمود که در سال گذشته این اداره کل به عنوان استان پایلوت کشوری اقدام به برگزاری ۳۲۰۰ نفر ساعت آموزش مجازی در سطح کشور نمود.

مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه گفت: این سامانه آموزش مجازی، بدون هزینه و تنها با تکیه بر تخصص و توان نیرو‌های متخصص اداره کل و با هدف استفاده حداکثری تمامی ذینفعان استاندارد در راستای امر آموزش و ترویج استاندارد راه اندازی گردیده که امیدواریم با انجام این مهم، قدمی در جهت اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، صرفه جویی در هزینه ها، امکان ارائه یادگیری منعطف، مدیریت بهینه زمان و عدم وابستگی به مکان برداشته شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار