مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه از ایجاد ۱۰ دفتر تسهیل گری اجتماعی برای بهبود مشکلات اجتماعی شهرک‌های حاشیه نشین شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۰۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 14 May 2018

به گزارش تاب روابطناک به نقل از عمومی و امور بین الملل استانداری؛ علیرضا گودرزی در اولین کارگاه آموزشی تخصصی دفاتر تسهیل گری اجتماعی شهر کرمانشاه در سالن جلسات استانداری، افزود: حاشیه نشینی شهر کرمانشاه بیشتر ناشی از عدم تعادل توزیع در امکانات و جنگ است، چرا که در جنگ نفوس چهار شهرستان به این شهر پناهنده شدند.

وی مناطق حاشیه نشین شهر کرمانشاه را ۱۳ منطقه با جمعیت ۲۲۷ هزار نفر اعلام کرد و گفت: این مناطق نیازمند بهرمندی از امکانات و خدمات شهری هستند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه جمعیت شهر کرمانشاه را ۹۵۰ هزار نفر دانست و گفت: کرمانشاه به تنهایی از همه ۱۳ شهرستان دیگر استان پر جمعیت‌تر است.

وی در ادامه عدم تعادل پراکندگی جمعیت در شهر کرمانشاه را یکی از بزرگترین مشکلات برای برنامه ریزی و مدیریت امکانات استان خواند.

گودرزی در ادامه جلب اعتماد و مشارکت مردم در انجام برنامه‌ها را رمز موفقیت دفاتر تسهیل گری اجتماعی دانست و گفت: استانداری در تدوین و اجرای برنامه‌ها کار نظارت را برعهده دارد و مسایل اجرایی در دست دفاتر تسهیل گری است.

وی همچنین مجموعه استانداری را بازوی توانمند برای دفاتر تسهیل گری اجتماعی در راستای رفع موانع سر راه این دفاتر خواند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار