مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه از آغاز عرضه محصولات پروتئینی شامل تخم مرغ، گوشت قرمز و مرغ منجمد در استان با نرخ‌های مصوب دولتی از امروز (۲۳اردیبهشت) خبر داد.
کد خبر: ۶۰۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 13 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،اسماعیل پرویزی‌فر  با اشاره به توزیع محصولات پروتئینی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در سطح نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ های،بزرگ و دیگر مراکز عرضه با نرخ مصوب دولتی، اظهار کرد: عرضه این محصولات تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی یاداور شد: عرضه محصولات پروتئینی در ۱۰ تا ۱۵ مرکز توزیع سطح شهر کرمانشاه و یک مرکز در هریک از شهرستان‌ها آغاز شده و در تلاشیم تا تعداد این مراکز را درصورت وجود متقاضیان افزایش دهیم.

پرویزی‌فر سپس سهمیه گوشت مرغ منجمد اختصاص داده شده به استان برای توزیع با نرخ مصوب دولتی را ۴۰۰ تن اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۱۵۰ تن مرغ منجمد درسردخانه‌های استان موجود است و برای تامین مابقی سهمیه در نظر گرفته شده برای استان هم هیچ مشکلی نداریم.

به گفته پرویزی‌فر مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۶۲۰۰ تومان به دست مشتری می‌رسد.

این مسئول در ادامه سهمیه گوشت قرمز منجمد استان برای توزیع در ماه مبارک رمضان را هم ۴۰ تن گوشت گوساله منجمد دانست و افزود: در حال حاضر ۲۵ تن از این نوع گوشتدر استان موجود بوده و حدود ۲۰ تن دیگر نیز در راه ورود به استان است.

پرویزی‌فر گفت: گوشت قرمز گوساله منجمد مخلوط به قیمت هرکیلوگرم ۲۳ هزار تومان به دست مردم استان می‌رسد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با بیان اینکه برای توزیع گوشت گرم گوساله و گوسفندی با قیمتی پایین‌تر از قیمت بازار در استان کرمانشاه تلاش‌هایی صورت گرفته، افزود:پیگیر توزیع هفتگی بین هشت تا ۱۶ تن گوشت گرم در استان هستیم.

پرویزی‌فر سپس با اشاره به برنامه‌ریزی برای توزیع ۳۰ تن تخم‌مرغ در استان کرمانشاه با نرخ مصوب دولتی به مناسبت ماه مبارک رمضان، افزود: هر شانه ۳۰ عددی تخم‌مرغ با قیمت۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان به دست مشتریان می‌رسد.

وی ادامه داد: در صورت کشش بازار و تقاضای مردم برای خرید تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی نسبت به واردات و عرضه تخم مرغ بیشتر در استان اقدام خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار