رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۳۳ فقره انواع سرقت منزل، مغازه و اماکن دولتی و خصوصی توسط کاراگاهان این پلیس خبر داد.
کد خبر: ۶۰۳۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 10 May 2018

به گزارش تابناک پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا امیری" اظهار کرد: در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل، مغازه و اماکن عمومی و خصوصی در سطح استان علاوه بر کشف سرقت های یاد شده، 13 سارق و مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: از مجموع 33 فقره سرقت کشف شده، 11 فقره آن مربوط به سرقت از منزل، 6 فقره مربوط به سرقت کابل برق، 4 فقره مربوط به سرقت اماکن و 4 فقره مربوط به سرقت وسایل داخل خودرو می شود.

سرهنگ امیری با بیان اینکه 3 فقره از سرقت های کشف شده مربوط به سرقت مغازه و 2 فقره کش روزنی بوده است، گفت: در طرح مبارزه با سرقت 2 دستگاه خوردوی مسروقه و یک دستگاه گوشی همراه نیز کشف شد.

پرئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه یادآوری کرد: 9 سارق و 4 مالخر نیز دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

وی همچنین به مردم توصیه کرد در صورت تغییر منرل، نسبت به تعویض قفل های درب اصلی اقدام و از رها کردن مغازه و یا گماردن افراد کم سن و سال در آن خودداری کنند.

سرهنگ امیری در پایان اظهار کرد: پلیس آگاهی استان کرمانشاه با همه توان در راستای پیشگیری و کشف وقوع سرقت و همچنین دستگیری سارقان تلاش می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار