شهاب نادری در گفتگو با تابناک:
نائب رئیس رییس فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت:با تشکیل این وزارتخانه می‌توان بسیاری از مشکلات صنعت تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که اکنون با آن روبرو هستیم مرتفع  و نظارت به امور گردشگری به نحو مطلوب صورت پذیرد.
کد خبر: ۶۰۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳ 08 May 2018

شهاب نادری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: کلیات طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح و رئیس مجلس در حین بررسی طرح اعلام کردند این طرح خلاف برنامه و نیازمند آرا است، اما با تذکرات نمایندگان،که در نهایت با تشکیل جلسه پس از پایان صحن علنی با هیئت رییسه مجلس اعلام کردند.

وی خاطر نشان کرد:بپس از بررسی در هیئت رییسه مجلس شورای مشخص شد که اصل کلیات طرح تشکیل وزارت گردشگری در صحن علنی مجلس رأی آورده است، اما جزییات این که چگونه این سازمان به وزارت تبدیل می‌شود باید مورد بررسی قرار بگیرد.

نائب رئیس رییس فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد:برمبنای سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری می‌بایست میزان حضور توریست خارجی در کشور به ۲۰ میلیون گردشگر برسد، اما هم اکنون ما تنها پذیرای سالانه ۲ الی ۳ میلیون گردشگر خارجی در کشور هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار