مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: خاموشی برق مشترکان استان کرمانشاه در سال گذشته ۱۵ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۶۰۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 07 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،علیمراد مرادی‌مجد اظهار داشت: آمار خاموشی مشترکان استان در سال ۹۶ با کاهش ۱۵ درصدی نسبت به سال گذشته ۳۲۰ دقیقه در سال به ازای هر مشترک بوده که این عدد در کشور بیش از ۷۰۰ دقیقه است.

وی با بیان اینکه مردم با رعایت زمان پیک مصرف برق از خاموشی در فصل تابستان جلوگیری کنند عنوان کرد: در تابستان امسال با توجه به محدودیت‌هایی که در بارش باران و آب پشت سد‌ها وجود داشت نگرانی در زمینه کاهش تولید نیروگاه‌های برق‌آبی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با اشاره به اینکه زمان پیک مصرف برق از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور است بیان کرد: پیک منطقه کرمانشاه در شب و از ساعت ۱۹ تا ۲۳ و پیک کشور ۱۲ تا ۱۶ است و امید داریم با همکاری مردم این میزان مصرف کاهش یابد.

وی با بیان اینکه پیک مصرف در سال گذشته حدود ۷۲۰ مگاوات بوده که چنانکه این عدد در همین سطح باقی بماند تابستان بدون خاموشی گذرانده می‌شود افزود: انتظار می‌رود مردم در تابستان ۹۷ با رعایت مصرف و حذف مصارف غیرضروری در ساعات پیک مصرف ما را در عبور از پیک تابستان ۹۷ یاری کنند.

مرادی‌مجد با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با داشتن ۷۵۰ هزار مشترک برق در سطح استان بیشترین پوشش خدمات را ارائه می‌دهد اظهار کرد: ارائه خدمات برق به وسیله ۱۷ هزار کیلومتر برق و ۱۶ هزار دستگاه ترانسفورماتور و بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر در سراسر استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۰۰۰ حلقه چاه کشاورزی برقدار در سطح استان وجود دارد عنوان کرد: تعداد روستا‌های برقدار استان تا پایان سال گذشته ۲۵۲۰ روستا است که تمامی روستا‌های بالای ۱۰ خانوار را شامل می‌شود.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار