مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از طلب ۱۰۰ میلیارد تومانی این شرکت از مشترکین خبر داد که نیمی از آن مربوط به بدهی ادارات است.
کد خبر: ۶۰۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 07 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،مهندس علیمراد مرادی مجد ، گفت: سال گذشته بیش از ۱۸ هزار مشترک جدید به مشترکین استان اضافه شد که اکنون تعداد آن‌ها به ۷۵۰هزار مشترک رسیده است.

وی طول شبکه احداث شده در سال گذشته را نیز ۱۴۴ کیلومتر و تعداد ترانسفورماتور‌های اضافه شده را نیز ۴۱۲ مورد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۱۷ هزار کیلومتر شبکهبرق و ۱۶ هزار دستگاه ترانسفورماتور در سطح استان داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تعداد چراغ‌های نصب شده جهت روشنایی معابر سال گذشته را نیز بیش از ۵۲۰۰ مورد اعلام کرد و یادآور شد: اکنون بیش از ۲۰۰ هزاردستگاه چراغ در سراسر استان روشنایی معابر را تامین می‌کند.

مجد خاطرنشان کرد: سال گذشته تامین برق سه روستای دارشیرخان، وردانان و حاجی آباد اول نیز انجام شد و اکنون ۲۵۲۰ روستای استان دارای برق هستند که تمام روستا‌های بالای۱۰ خانوار استان را شامل می‌شود.

وی با اشاره به برق رسانی به ۱۶۴ حلقه چاه کشاورزی در استان، تاکید کرد: اکنون حدود پنج هزار حلقه چاه کشاورزی استان مجهز به برق هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از کاهش ۱۵ درصدی خاموشی مشترکین استان در سال ۹۶ نسبت به سال ماقبل آن نیز خبر داد و گفت: میزان خاموشی در سال گذشته۳۲۰ دقیقه در سال به ازاء هر مشترک بود که این عدد در کشور ۷۰۰ دقیقه می‌باشد.

مجد درباره وضعیت مطالبات شرکت توزیع برق استان از مشترکین نیز افزود: حدود ۱۰۰ میلیارد تومان مطلبات داریم که ۵۰ درصد آن مربوط به ادارات داستان است.

وی از بالا بودن آمار تلفات انرژی برق در استان هم یاد کرد و تصریح کرد: متاسفانه تلفات برق در استان کرمانشاه بیش از میانگین کشور است.

به گفته این مسئول، دلیل این امر نیز وجود انشعابات غیرمجاز و استفاده غیر مجاز برخی از انرژی برق است که به صورت مستمر این موضوع توسط ماموران برق و با کمدستگاه‌های انتظامی و قضایی استان مورد پایش قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از خدمات شرکت برق در زلزله سال گذشته هم یاد کرد و گفت: سال گذشته برق ۱۵ هزار دستگاه کانکس و ۳۵ هزار چادر در مناطقزلزله زده برقرار شد.

مجد اظهار کرد: اکنون نیز در کنار کار بازسازی مناطق زلزله زده، توسعه و بازسازی شبکه‌های برق نیز انجام می‌شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار