مرحله اول مناظرات دانشجویی در استان کرمانشاه با شناخت تیم های راه یافته به مرحله بعدی پایان یافت.
کد خبر: ۶۰۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 07 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،بهزاد خدادادی شاهیوند معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه و رییس جلسات مناظرات ، اظهار کرد: در این دوره از مناظرات 20 تیم دانشجویی شرکت داشتند که پس از برگزاری دور اول مناظرات طی دو روز، 10 تیم توانستند به مرحله بعد راه یابند.

وی با اعلام اینکه دور دوم مناظرات طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه(18 و 19 اردیبهشت) برگزار می شود، گفت: در پایان این مرحله شش تیم به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت و دوشنبه هفته آینده(24 اردیبهشت) نیز اختتامیه این دوره از مناظرات با شناخت تیم های برتر برگزار می‌شود.

خدادادی شاهیوند افزود: پیگیریم سهمیه حضور دو تیم برتر استان جهت حضور در مرحله منطقه‌ای مناظرات دانشجویی که احتمالا مهر ماه برگزار می شود را بگیریم.

وی تیم های دانشجویی حاضر در این دوره از مناظرات را از دانشگاه های رازی، آزاد اسلامی، صنعتی، دانشکده علوم قرآنی، موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی و مرکز آموزش علمی کاربردی جهادانشگاهی کرمانشاه عنوان کرد.

به گفته خدادادی شاهیوند هر تیم شامل چهار نفر است و برای مناظره 16 دقیقه زمان دارد. تیم داوری نیز از هیات علمی و اساتید دانشگاه‌های استان هستند.

مرحله استانی هفتمین دوره مناظرات ملی دانشجویان ایران از 15 اردیبهشت به میزبانی جهاددانشگاهی کرمانشاه آغاز شد.

امسال برای هفتمین سال متوالی طرح مناظرات ملی دانشجویان ایران در حال برگزاری است، اما این دومین سالی است که در استان کرمانشاه این مناظرات به میزبانی جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار