مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان جوانرود جلسه مشترکی با اتاق اصناف ، تامین اجتماعی و اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان به منظور توجیه و تبیین اجرای طرح کارورزی در محیط کار واقعی را برگزار نمود.
کد خبر: ۶۰۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 07 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان فنی و حرفه ای ؛این نشست با هدف هماهنگی و همکاری برای اجرای طرح کارورزی در محیط کار واقعی و در راستای عملیاتی نمودن تفاهمنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و اتاق اصناف و با همکاری دیگر ارگانها با حضور سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان جوانرود و روسای اتحادیه و اصناف ، ادارات تامین اجتماعی و تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در مرکز فنی وحرفه ای این شهرستان برگزار شد.

براساس این گزارش سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان جوانرود در ابتدا ضمن خیر مقدم به مدعوین به تشریح دو طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی و مهارت آموزی در محیط کار واقعی پرداخت و خواستار برگزاری جلسات باحضور رؤسای تمامی اتحادیه ها و اصناف و ادارات تامین اجتماعی و تعاون ، کار و رفاه اجتماعی جهت هر چه بهتر اجرای این طرح شد .

مهدی ابراهیمی همچنین با توضیحات در خصوص دستورالعمل طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی و شرح وظایف دستگاههای حاضر در جلسه ازجمله تامین اجتماعی ، فنی وحرفه ای و تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و همچنین اتحادیه و اصناف خواستار تعامل و همراهی بیشتر جهت اجرای این طرح شد.

اقبال حسینی رئیس اتحادیه و اصناف جوانرود نیز ضمن قدردانی از همکاری های صورت گرفته مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان با اعلام آمادگی جهت بخشودگی عوارض سالیانه و نیز پرداخت کمک هزینه آموزش به استادکاران و مربیان این طرح و نیز صاحبان اصناف که همکاری لازم در این طرح را داشته باشند گفت: ما اعتقاد داریم آموزش مهم تر از کنترل است و آموزش پیشگیری قبل از درمان است .

معاونین ادارات تامین اجتماعی و تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نیز ضمن تقدیر از برگزاری جلسه توجیهی، آمادگی دستگاه های متبوع را جهت اجرای طرح مذکور اعلام نمودند.

در پایان جلسه از کارگاههای مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بازدید بعمل آمد .

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار