رييس روابط عمومي و امور بين الملل شركت پالايش نفت كرمانشاه از حضور فعال پالايشگاه كرمانشاه در بيست و سومين نمايشگاه بين المللي صنعت نفت خبرداد.
کد خبر: ۶۰۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 07 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شركت پالايش نفت كرمانشاه، محمدرضا امامی نیا رييس روابط عمومی و امور بين الملل شركت پالايش نفت كرمانشاه گفت: نمایشگاه بین المللی صنعت نفت از نظر وسعت و تعداد شرکت کنندگان، نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: کشور‌های چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان، روسیه، ژاپن، کره جنوبی، اتریش و هلند در این نمایشگاه پاوین دارند و البته شرکت‌هایی از کشور‌های عراق، آذربایجان، گرجستان و امارات هم در این نمایشگاه حضور دارند.

رییس واحد روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: به جزء چهار شرکت اصلی (نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی) ۹۰ درصد شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال فعالان بخش خصوصی یا نیمه خصوصی هستند.

این مقام مسئول در شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه تلاش برای جذب سرمایه و انتقال فناوری و معرفی شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی است.

امامی نیا خاطرنشان کرد: در حاشیه این نمایشگاه، برای برگزاری کنفرانس‌های خبری و امضای چندین تفاهم نامه همکاری برنامه ریزی شده است.

وی افزود: شرکت پالایش نفت کرمانشاه نیز به عنوان یکی از شرکت‌های خصوصی سازی شده در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت با ارائه کلیه محصولات تولیدی خود حضوری فعال و چشمگیر داردو علاقه مندان، به ویژه متخصصین حوزه نفت و انرژی می‌توانند از غرفه پالایشگاه کرمانشاه در سالن ۱۵ بازدید داشته باشند.

امامی نیا یادآور شد: یکی دیگر از اهداف حضور شرکت پالایش نفت کرمانشاه در نمایشگاه بین المللی، مذاکره با شرکت‌های معتبر خارجی برای جلب مشارکت و سرمایه گذاری آن‌ها در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای پالایشگاه کرمانشاه است.

رییس واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه یادآور شد: این نمایشگاه تا پایان روز چهارشنبه هفته جاری (۱۹ اردیبهشت ماه) جهت بازدید عموم دایر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار