معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با تاکید بر افزایش تعامل میان پلیس و رسانه ملی، گفت: هماهنگی میان این دو دستگاه بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را در سال های اخیر کاهش داده است.
کد خبر: ۶۰۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰ 07 May 2018

به گزارش  تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا آمویی" در دیدار با معاون و جمعی از کارکنان صدای مرکز کرمانشاه اظهار کرد: نیروی انتظامی و صداو سیما به عنوان دو دستگاه مهم و اثرگذار در جامعه می توانند بسیاری از معضلات اجتماعی را کاهش دهند.

وی با اشاره به اثرگذاری بالای رسانه ملی در جامعه، گفت: صداوسیما به عنوان یک بازوی توانمند می تواند به مجموعه نیروی انتظامی در راستای کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی کمک کند.

سرهنگ آمویی ادامه داد: با توجه به فراگیری مخاطبان رسانه ملی چه در سیما و چه در صدا، می توان از این طریق در خصوص آسیب ها و پیامدهای معضلات اجتماعی برای شهروندان اطلاع رسانی کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، ادامه داد: همکاری بسیار خوب مجموعه نیروی انتظامی و صداوسیما در بخش های مختلف، باعث کاهش آسیب های اجتماعی شده و سطح امنیت عمومی را ارتقاء بخشیده است.

وی گفت: در استان کرمانشاه نیز طی سال های اخیر شاهد همدلی و وحدت رویه خوبی بین پلیس و صداوسیما بوده ایم که ادامه این مسیر در نهایت به نفع مردم خواهد بود.

سرهنگ آمویی در پایان از همکاری بخش های مختلف رسانه ملی خصوصا در بخش صدا با نیروی انتظامی قدردانی و سهم آن ها را در آگاه سازی جامعه برای پیشگیری از وقوع جرم و افزایش امنیت عمومی بسیار زیاد عنوان کرد.

** مجموعه صدای مرکز کرمانشاه آماده هرگونه همکاری با پلیس است

معاون صدای مرکز کرمانشاه نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از اقدامات نیروی انتظامی در سطح جامعه برای افزایش سطح امنیت مردم، از آمادگی این مجموعه برای هرگونه همکاری با پلیس خبر داد.

احمد پورمقبلان، افزود: خوشبختانه امروز با اقداماتی که در راس فرماندهی انتظامی و معاونت اجتماعی استان کرمانشاه صورت گرفته است شاهد تعامل بسیار خوب مجموعه پلیس با رسانه ها بویژه در رسانه ملی هستیم که باید به فال نیک گرفت.

وی گفت: تعامل و همکاری خوب نیروی انتظامی و رسانه ملی باعث شده در سال های اخیر شاهد کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی باشیم که امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

معاون صدای صداو سیمای مرکز استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به افزایش قابل توجه مخاطبین صدا، افزود: با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان ساعات زیادی از طول روز در خارج از منزل و خصوصا در خودرو می گذرانند، پخش پیام های پلیسی و هشدارهای لازم باعث اگاه سازی مردم در خصوص بسیار از جرائم و پشگیری از وقوع آن شده است.

پورمقبلان در پایان گفت: تعامل خوبی که امروز میان رسانه ملی و بخش های مختلف پلیس در استان وجود دارد، باعث شده که سطح آگاهی مردم در خصوص ناهنجاری های اجتماعی افزایش یابد که این افزایش سطح آگاهی خود به پیشگیری از بسیاری جرائم کمک کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار