فرامرز اکبری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت:بیمارستان قصرشیرین با رایزنهای یی که با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام داده این ظرفیت را دارد که با استقرار پزشکان و کادر درمانی متخصص هر نوع خدمت پزشکی را به بیماران عراقی ارائه دهد.
کد خبر: ۶۰۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲ 07 May 2018

فرامرز اکبری  در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در زمینه توریسم درمانی ما قادر هستیم با توجه به نزدیکی به کشور عراق و کاهش هزینه ها برای بیماران عراقی خدمات زیادی را ارائه دهیم.

 وی خاطر نشان کرد:ما مرزهای بسار طولانی با کشور عراق داریم که متاسفانه در زمینه اقتصاد ی و تسلط بر بازار عراق نتوانستیم به درستی بهره مند بشیم.

فرماندار شهرستان قصرشیرین اظهار داشت: مردم اقلیم کردستان عراق تمایل زیادی برای توسعه مراودات اقتصادی و تجاری با ما را دارند و می طلبد ما با افزایش کیفیت کالاهی صادراتی آنها را رقابت پذیر کنیم اما متاسفانه سهم کمی از صادرات به کشور عراف را دایم.

وی تصریح کرد:تجارت ما به صورت سنتی انجام میشود  وما از طریق بازار عراق میتوانیم به کشورهای سوریه و اردن دسترسی پیدا کنیم و مسیر ما به این کشورها از طریق مرزهای خسروی و پرویز خان بسیار کوتاه است.

اکبری تاکید کرد: افزایش مراودات های اتاق های بازرگانی دو کشور, برگزاری نمایشگاه توانمندیهای تولیدات داخلی در مرز شناسایی نیازهای مردم, عراق افزایش کیفیت کالا و دیدارهای بازرگانان و تجار دو کشور در مرز یرای افزایش صادرات یک ضرورت است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار