فرماندار دهلران گفت: فاز دوم مسیر دهلران به اندیمشک به طول ۲۰ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان به پیمان رفته و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن شروع می شود.
کد خبر: ۵۹۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ 28 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛حسینعلی موسوی در همایش شورای های شهر و روستا در دهلران اظهار داشت: چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک و مهران به دهلران یکی از اقدامات مهمی است که در دستور کار مسئولان استانی و کشوری قرار گرفته است.

وی گفت: فاز دوم مسیر دهلران به اندیمشک به طول ۲۰ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان به پیمان رفته و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن شروع می شود.

موسوی افزود: همه باید تلاش کنیم تا شهرستان دهلران در مسیر توسعه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه دولت اقدامات بسیار خوبی در سطح شهرستان انجام داده است، گفت: راه اندازی پتروشیمی دهلران با سرمایه گذاری سه هزار ۷۵۰میلیارد تومان زمینه اشتغال ۵۰۰نفر به صورت مسقیم فراهم می کند واین پروژه تا سال پایان سال ۹۹تکمیل خواهد شد.

موسوی اظهار داشت: یکی دیگر از پروژه های مهم دیگر در دست احداث ان جی ال ۳۱۰۰دهلران با پیشرفت ۲۰ درصدی با سرمایه گذاری ۴ هزار میلیارد تومانی است که نیمه اول ۹۹ تکمیل می شود.

وی افزود:  از مهمترین اقدامات دولت در شهرستان دهلران طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری استانهای ایلام وخوستان  بود که ۵۰هزار هکتار آن در استان ایلام شهرستان دهلران بود که بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه که سال گذشته با حضور معاون اول رئیس جمهوربه بهره برداری رسیده است.

فرماندار دهلران بیان داشت: سامانه گرمسیری به طول ۷۵ کیلومتر در حوزه بخش مرکزی بیش از ۶ هزار هکتار از اراضی دیم منطقه را آبیاری می کند  و در تلاش هستیم که این میزان به ۱۵هزار هکتار برسانیم.

وی بیان داشت در یک سال گذشته بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان دولت در شهرستان دهلران هزینه کرده است.

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار