نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:امروز شیراز دارای ۳۰۰ هزار حاشیه نشین است و همین امر موجب بروز آسیب‌های اجتماعی بیشتری شده است.
کد خبر: ۵۹۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰ 26 April 2018

تابناک فارس به نقل از ناطقان: مسعود رضایی در کارگروه اجتماعی استان فارس که با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در شیراز برگزار شد، با تاکید بر این‌که تصمیمات فرهنگی و اجتماعی باید متناسب با روحیات و فرهنگ همان منطقه باشد به تشریح اجمالی قابلیت‌ها و پتانسیل های استان فارس و کلانشهر شیراز در ایران پرداخت وی با بیان این‌که «ایران بارها مورد حمله قرار گرفت اما فرهنگ ایرانی تغییر نکرد؛ چراکه بزرگانی همچون حافظ، سعدی، مولانا و... حضور داشتند»، خاطرنشان کرد: امروز شیراز دارای ۳۰۰ هزار حاشیه نشین است و همین امر موجب بروز آسیب‌های اجتماعی بیشتری شده است.

وی یادآور شد: اینکه در گذشته برخی صنایع خاص به شیراز آمد از جمله صنایع الکترونیک برگرفته از روحیات و فرهنگ منطقه بود که متاسفانه طی چندین سال گذشته بخش‌های زیادی از آنها به خارج از فارس منتقل شده است.

وی در عین حال گفت: در برخی از مباحث از جمله تامین اجتماعی، اقداماتی انجام شده از جمله ساخت بیمارستانی در شیراز که تداوم آن‌ها در سایر استان‌های دیگر هم باید دنبال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار