رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه از توقف پذیرش دانشجو در سه مرکز علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای استان از مهر ۹۷ خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 24 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛،مزدک راد ملکشاهی ، با اشاره به مصوبه شورای عالی اداری و دستور رئیس جمهور درخصوص توقف پذیرش دانشجو در مراکز عملیکاربردی دولتی، اظهارکرد: درحال حاضر استان کرمانشاه دارای ۲۰ مرکز عملی کاربردی فعال است که اکثر آنان دولتی هستند.

وی ادامه داد: براساس این مصوبه که زمستان سال گذشته ابلاغ شد، موظفیم تا پیش از مهر ۹۷ مراکز عملی کاربردی دولتی استان را به بخش خصوصی واگذار کنیم تا این مراکز بتوانندکماکان به فعالیت خود ادامه دهند.

به گفته این مسئول اقدامات اولیه برای واگذاری مراکز عملی کاربردی دولتی استان به بخش خصوصی آغاز شده است.

رئیس دانشگاه جامع عملی کاربردی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین سه مرکز علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای استان در شهرستان‌های کرمانشاه، پاوه و سنقر از مهر ۹۷ پذیرشدانشجو نخواهند داشت.

برگزاری کلاس‌های کنکوری برای دانش آموزان مناطق زلزله زده

وی در ادامه با اشاره به عملکرد دانشگاه جامع عملی کاربردی استان در سال ۹۶، گفت: مراکز عملی کاربردی استان سال گذشته مجموعا سه هزار ۳۶۳ دانشجو جذب کردند که از اینتعداد دو هزار و ۳۸۱ دانشجو برای نمیسال اول و ۹۸۲ دانشجو برای نمیسال دوم پذیرش شدند.

راد ملکشاهی عنوان کرد: زمستان سال گذشته تفاهم نامه همکاری در زمینه ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان کنکوری مناطق زلزله زده بین این دانشگاه و اداره کل آموزش وپرورش استان منعقد شد که این تفاهم نامه را از این هفته اجرایی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: کلاس‌های کنکوری دانش آموزان مناطق زلزله زده کرمانشاه در مرحله اول با حضور ۳۰ دانشجوی دکتری از دانشگاه‌های تهران از این هفته آغاز می‌شود.

به گفته این مسئول این طرح تا تیر امسال که زمان برگزاری کنکور است، ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار