رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری 2 متهم به اسید پاشی که اقدام به ریختن اسید روی خودروی یکی از شهروندان کرمانشاهی کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 24 April 2018

 

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " محمد رستمی " در تشریح چگونگی ماجرا اظهار کرد: چندی پیش فردی با مراجعه به پلیس آگاهی استان اعلام کرد که اتومبیل وی از ناحیه کاپوت و سقف مورد اسید پاشی قرار گرفته است.
وی افزود: این فرد همچنین عنوان کرد که بعد از گذشت چند روز در حالی که به همراه یکی از همکاران خود در حال عزیمت به محل کارش بوده زمان توقف پشت چراغ قرمز، مورد حمله فردی ناشناس قرار می گیرد.

سرهنگ رستمی با بیان اینکه طبق اظهارات فرد شاکی، وی از ناحیه صورت به شدت زخمی و توسط همکارش به مراکز درمانی انتقال می یابد، گفت: با توجه به حساسیت موضوع، پرونده به صورت ویژه مورد بررسی قرار می گیرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه ادامه داد: با بررسی دقیق پرونده و بازبینی دوربین های مدار بسته در مسیر وقوع حادثه، ماموران به یک دستگاه خودروی پراید به عنوان سرنخ برخورد می کنند.

وی گفت: در ادامه و با شگردهای پلیسی و انجام استعلام لازم، به آدرس و شماره تلفن مالک خودروی پراید دسترسی پیدا کرده و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در یکی از محلات شهر کرمانشاه دستگیر کردند.

سرهنگ رستمی ادامه داد: این فرد در اعترافات خود ضمن اقرار به جرم های مرتکبی عنوان کرد که با هزینه و همدستی فرد دیگری دست به چنین اقداماتی زده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه افزود: ماموران در مرحله بعدی اقدامات خود با راهنمایی متهم، مخفیگاه همدست وی نیز شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

وی در پایان اظهار کرد: تلاش جهت شناسایی و دستگیری سایر همدستان احتمالی آن ها ادامه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار