رئیس آموزش و پرورش نوسود گفت: بصورت نمادین زنگ سلامت در دبستان سمیه نودشه با حضور امام جمعه شهر نودشه ، بخشدار ، ، شهرداران و شوراهای نوسود و نودشه ، فرماندهی حوزه مقاومت نودشه ،مسئول مرکز بهداشت نواخته شد.
کد خبر: ۵۹۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 24 April 2018

به گزارش خبرنگار تابناک،منصور وهابی  رئیس آموزش و پرورش نوسود سلامت جسمی و روحی را دو مقوله مهم و مرتبط با یکدیگر دانست و در این راستا یاد آور شد که قرآن کریم از لحظه تولد تا مرگ برای آدمی دارای برنامه است و در آیات متعددی به سلامت جسم و مراقبت از جسم و روح اشاره شده است .

 وی خاطرنشان کرد:دین مبین اسلام و احداث نبوی و سخنان بزرگان در خصوص بهداشت فردی و اجتماعی اشاره و ر سفارش نموده که رعایت این نکات و توصیه ها ضامن سلامتی افراد است .

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود رعایت بهداشت و تغذیه سالم را ضامن سلامتی افراد و ذکر و یاد خداوند متعال را ضامن سلامتی و روان آدمی دانست.

وی  اظهار داشت:هدف از برگزاری این مراسم و هم چنین جشنواره غذا ها سالم بومی و محلی را تشویق و ترغیب دانش آموزان به استفاده از خوراکی های سالم و مجاز است.

لازم بذکر است،در این مراسم دانش آموزان با اجرای برنامه های شاد و مفرح از جمله دکلمه ، سرود ،قرائت مقاله شور و شوق خاص به مراسم بخشیدند و از تمامی دانش آموزان با سیب درختی به عنوان نماد سلامتی و هم چنین غذا های متنوع محلی که به زیبایی و بسیار جالب پخت و تزئیین شده بود پذیرایی شد.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار