نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: لزوم بازگشت و جبران سرمایه مالباختگان گلیم و گبه در استان بر اتخاذ تصمیم فوری در سطح مقامات ملی است.
کد خبر: ۵۹۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 23 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس، احمد صفری، با اشاره به لزوم بازگشت سرمایه مالباختگان گلیم و گبه در کرمانشاه بر اتخاذ تصمیم فوری در سطح مقامات ملی خبر داد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراجعات و تماس‌های مکرر افرادی که در پرونده موسوم به گلیم و گبه دچار زیان مالی‌ شده‌اند، گفت: از نزدیک شاهد پیگیری‌های دستگاه قضایی استان به‌خصوص مدیرکل دادگستری برای تعیین تکلیف نهایی این پرونده بوده‌ام که جای تقدیر دارد.

وی با بیان انتظارات افکار عمومی و کثرت مالباختگانی که با فروختن وسایل ضروری زندگی، هر آنچه داشته‌اند در این شرکت سپرده‌گذاری کرده اند، متذکر شد: این مالباختگان اکنون باخطر متلاشی شدن خانواده‌هایشان روبرو هستند، لذا نیاز است که تمام مسؤولان استان برای جلوگیری از طولانی شدن روند استرداد اموال مردم و جبران آن بخش از سرمایه‌های شهروندان که توسط متهم هدر داده شده است، تدابیر مناسبی را اتخاذ کنند.

صفری با اشاره بهاینکه دیر یا زود دستگاه قضایی حکم قطعی را صادر خواهد کرد و متهم یاد شده به سزای اعمالش خواهد رسید، گفت: در این میان تکلیف سرمایه‌های تلف شده مردم که نامبرده جایگزینی برایشان ندارد، چه میشود ؟ آسیب دیدگان از این کلاهبرداری خانمان برانداز تا چه زمانی باید منتظر بازگشت سرمایه هایشان باشند؟

این مسؤول با اشاره به اینکه ظرفیت‌های موجود در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری حقوق مالباختگان مکتب گلیم و گبه استفاده می‌شود، گفت : باید در سطح مقامات عالی کشور در قوای مجریه و قضاییه، برای این پرونده پیچیده که هزاران زیان دیده دارد، فکری کرده و برای جبران اموال تضییع شده مردم ، چاره‌ای باید اندیشید، چراکه در غیر این صورت سالیان سال طول می‌کشد که این افراد به پول خویش دست پیدا کنند!

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار