جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله سوخت قاچاق در کرمانشاه به مقدار ۴۳ هزار و ۶۰۰ لیتر و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 22 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" اظهار داشت: به دنبال کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی سودجو اقدام به انتقال مواد سوختی و فرآورده‌های نفتی از استان کرمانشاه به شهرستان‌های مرزی می‌کنند، موضوع دردستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی ادامه داد: گروهی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای روشن شدن ماجرا به تعقیب و مراقبت از یک دستگاه نفتکش که قرار بود به روستا‌های شهرستان‌های کرمانشاه سوخت رسانی کند پرداختند.

سرهنگ مرزبانی ادامه داد: این خودرو نفتکش پس از خروج از محل سوختگیری ابتدا به گاراژی واقع در حاشیه شهر کرمانشاه مراجعه و راننده مقادیری از سوخت موجود را به ۲ تانکر دیگر انتقال داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: پس از توقیف تانکر مذکور ۴۳ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت کشف و خودرو نیز پس از تخلیه سوخت باقی مانده به پارکینگ منتقل شد.

وی در پایان و با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان، ارزش ریالی سوخت قاچاق کشف شده به ۳۳۰ میلیون ریال می‌رسد، از تشکیل پرونده‌ای در دستگاه قضائی برای رسیدگی به این موضوع خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار