معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: اطلاع رسانی پیرامون خدمات صورت گرفته به آرامش و امنیت جامعه کمک می‌کند.
کد خبر: ۵۹۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 20 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ مهندس محمد ابراهیم الهی تبار در اولین نشست شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: امر اطلاعرسانی در دنیای امروز تبدیل به یک ضرورت انکارناپذیر شده و در معادلات ملی و بین المللی بسیار اثرگذار است.

وی افزود: امروزه سرعت انتقال اطلاعات بسیار بالا رفته و اخبار به صورت لحظه‌ای در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت:در این شرایط مجموعه‌ای که بتواند از این پدیده جدید در عرصه اطلاع رسانی به صورت مناسبی بهره گیری کند، می‌تواند اثرگذار و ماندگار باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خاطرنشان ساخت: در عرصه اطلاع رسانی نیاز به مجموعه‌هایی است که در این زمینه سیاست‌ها و راهبرد‌ها را تعیین کند و متناسب با شرایطموجود، طرح‌ها و پروژه‌هایی را تدوین کند. مجموعه‌ای مانند شورای اطلاع رسانی استان که بتواند ارتباطی دوسویه و پویا میان مردم و ادارات و سازمان‌های خدمات رسان رابرقرار کند.

وی افزود: بخش عظیمی از خدمات نظام توسط دولت انجام می‌شود. در این وضعیت بیان تلاش‌ها و خدماتی که توسط دولت و دستگاه‌های خدمات رسان صورت می‌گیرد به آرامش وامنیت بیشتر در جامعه کمک می‌کند.

وی گفت: ظرفیت‌های بسیار مناسبی در حوزه رسانه استان وجود دارند که می‌توانند نقش بسیار اثر گذاری در روند توسعه استان و امر اطلاع رسانی داشته باشند.

در دنباله این نشست عظیمی مهر دبیر شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: شورای اطلاع رسانی استان یک ظرفیت و بستر بسیار مناسب برای ساماندهی حوزه اطلاع رسانی وتولید محتوا است.

وی افزود: ضرورت تشکیل این شورا از مدت‌ها قبل احساس می‌شد که خوشبختانه با توجه علاقه مندی و اهتمام ویژه استاندار محترم مهندس بازوند و معاونین ایشان به توسعه امراطلاع رسانی این اتفاق در ابتدای سال ۹۷ رخ داد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان عنوان کرد: در صورت یک سیاستگذاری درست مجموعه‌های اطلاع رسانی و به ویژه رسانه‌ها در زمینه توسعه استان می‌توانند بسیار اثرگذارباشند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار