مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان کرمانشاه گفت :در حال حاضر یک میلیون و ۳۷۰ هزار مشترک اینترنت در استان کرمانشاه داریم.
کد خبر: ۵۹۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸ 19 April 2018

به گزارش خبرنگار تابناک،شهریار بهنیا مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان کرمانشاه در این جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله  زده که در ثلاث باباجانی برگزار شد افزود:ظرفیت پهنای باند استان از ۱۰ گیگ به ۱۴۱ گیگ و استفاده کنندگان از اینترنت به ۲۲ درصد افزایش یافته است.

وی خاطر نشان کرد:قبل از این دولت اینترنت، امکان فور جی فقط در یک شهر فراهم بود اما تا الان همه ۳۲ شهر استان کرمانشاه به فور جی ارتقا پیدا کرده اند و بیش از ۹۸ درصد روستاهای کرمانشاه دارای تلفن است.

بهنیا اظهار داشت:قبلا ۱۰ روستا دارای اینترنت بودند، وهم اکنون ۱۲۰۰ روستا مجهز به اینترنت هستند و تا پایان سال ۲۰۰۰ هزار روستا به اینترنت پر سرعت وصل می شوند.

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان کرمانشاه  تصریح کرد:بعد از زلزله نیز بعد از ۱۵ دقیقه، ارتباطات دوباره با تلاش همکاران برقرار شد و با همکاری و کمک دیگر استان ها وضعیت تلفن همراه ظرف ۲۴ ساعت به شکل قبل
از زلزله شد.

به گفته این مسئول: طی چند سال گذشته پوشش ۳G و ۴G در تمام شهر‌های استان برقرار شده است.

بهنیا تاکید کرد:برخی از مناطق مرزی و کوهستانی استان فاقد پوشش مناسب ارتباطی هستند، از وزیر ارتباطات درخواست داریم که با نصب ۱۰۰ سایت جدید در استان برای تقویتپوشش ارتباطی جاده‌های فرعی و روستایی استان موافقت کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار